آموزش خصوصی سئو

ساخت وبلاگ


در شرایطی که یکی متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال و یا این که seo می باشید، بعید آموزش خصوصی سئو میباشد درمورد به روزرسانی‌های Penguin و Panda در الگوریتم جستجوی گوگل اطلاعاتی نداشته باشید. در عین اکنون به دور از انتظار وجود ندارد که در باب مجازات‌های کانیبالیزیشن یا این که به عبارتی همنوع خواری محتوایی چیزی نشنیده باشید. درواقع این مجازات قادر است برای سئو و استراتژی محتوای شما به شدت مضر باشد. استحضار از مجازات‌های گوگل به حدی ذیل میباشد که حتی کمپانی‌های توسعه یافته پاره ای وجود دارا‌هستند که از مجازات‌های این چنینی آگاهند و میتوانند شما‌را ارشاد نمایند.
فعلا که‌این مسئله علنی شده و همگی اشخاص در تلاشند تا استراتژی محتوای خویش را به کمال برسانند، مجال آن فرا رسیده میباشد که ایده روشنی از کانیبالیزیشن محتوایی به دست آوریم. می بایست بدانیم این مسئله چه گونه بر محتوای سایت‌مان تأثیر میگذارد و چه‌گونه میتوانیم به شکلی مفید با آن پیکار کنیم؟


کانیبالیزیشن محتوا تحت عنوان «استراتژی مضر غرض قرار دادن واژه کلیدی شبیه در چند ورقه اینترنت» تعریف و تمجید شد‌ه‌است.

وقتی که در تنی چند از صفحه ها یک سایت از واژه و کلمه کلیدی یکسانی استعمال می شود، عنکبوت‌های گوگل به صورت خود کار به کاغذ‌ای هدایت می گردند که چگونگی پایینی داراست. بدین ترتیب جايگاه‌بندی مجموع صفحه های اینترنت تحت شود. بدین ترتیب غرض‌گذاری کلمه و واژه کلیدی یکسان بین صفحه های متعدد، به جای این که تارنما را قابل مشاهده نماید، مسیر آن را به بیراهه می‌کشاند.

به کار گیری بیش تر از حد از کلمه و واژه کلیدی شبیه در تعدادی ورقه سایت می تواند سبب از دست رفتن آوازه و اعتبار تارنما‌تان گردد. مثلا، در حالتی‌که یک وب سایت مسافرتی داشته باشید و یکسری کاغذ و بلاگ شما واژه کلیدی مشابهی را مقصود قرار دهند، عنکبوت موتور کاوش برای درجه‌بندی شایسته ترین ورقه با بحران بزرگی روبرو شود. این مسئله عنکبوت را ناچار می‌نماید برگه دیگر از یک وب سایت مختلف را مرتبه‌بندی نماید. بدین ترتیب نمی‌توانید برای شایسته ترین شیت خویش مرتبه‌بندی بالایی به دست آورید.


چه چیزهایی را از روش کانیبالیزیشن محتوا از دست می‌دهید؟
آیا کانیبالیزیشن سبب از دست رفتن میزان دارایی های ‌تان می گردد یا این که قابل در اختیار گرفتن و ناچیز میباشد؟ کانیبالیزیشن میتواند با سپری شد مجال تمام کارایی‌ها و دستاوردهای seo که تا به امروز به دست آورده‌اید را از در بین غالب شود. به دنبال برخی از جنبه‌های اساسی مضرات کانیبالیزیشن را بیان کرده ایم:

Anchor Text قیمت خویش را از دست می دهد – هدفگذاری یکسری برگه با واژه و کلمه کلیدی شبیه سبب از در میان رفتن بها یک متن لنگر یا این که به عبارتی انکر تکست شود.
کاهش چگونگی – چندبار می توانید درمورد یک قضیه شبیه بنویسید؟ مطلقاٌ بعد از تایپ کردن بیش تر از ۳ یا این که ۴ کاغذ درباره‌ی یک قضیه، محتواهای‌تان تکراری و غیرجذاب خواهند شد.
نرخ تبدیل کسب و کار – به لطف صفحه ها محتوای شبیه، صفحاتی که چگونگی ذیل‌خیس و تبدیل کمتری دارا هستند در حاصل جست و جو با محتوای اساسی جایگزین می‌شوند و به گذر زمان فرصت بازدید ها کاهش می‌یابند. این فرمان بر نرخ تبدیل تجارت شما تأثیر منفی خواهد داشت.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 12:36


محتوای تکراری یا این که اصطلاحا Duplicate Content، محتواییست که در یک‌سری جا آموزش خصوصی سئو از وب به صورت یکسان وجود داراست. مراد از جا در اینجا، یک ایمیل یا این که به عبارتی URL میباشد. به این ترتیب در شرایطی‌که یک محتوای تارنما شما در یکسری یو آر ال مشاهده شود، با خلل محتوای تکراری روبرو میباشید.


در حالی که شاید محتوای تکراری سبب جریمه وبسایت شما نشود، ولی در اکثری از مواقع سبب ساز افت درجه وب سایت در نتیجه ها کاوش میگردد. زمانی که یک محتوای نسبتاً یکسان در یک‌سری ایمیل وجود دارااست، برای گوگل سخت می‌شود که از دربین این نشانی ها، کدام یک را در هنگام کاوش به یوزرها نماد دهد.

 

محتوای تکراری چیست؟
مراد لز محتوای تکراری، محتواییست که حدودا نسخه برداری از محتوای دیگری بوده و در URL مستقلی ارائه می‌گردد. حتی‌در شکل تفاوت خیلی معدود نیز قضیه Duplicate Cantent تولید میگردد. اعتنا داشته باشد که وجود بخشی از محتوا که در صفحه ها دیگری وجود داراست و اصلاحا نسخه برداری گردیده است، قضیه ای غیرقابل اجتناب میباشد (از جمله نقل عهد هایی که از سایر صفحه های اسکن میگردند).

اشکال محتوای تکراری کدامند؟
در موقعیت کلی محتواهای تکرارای به دو نصیب تیم بندی می گردند:

محتوای تکراری داخلی به‌این مفهوم که یک محتوا در نشانی های متنوعی از به عبارتی تارنما در دسترس میباشد.
محتوای تکراری فرنگی بدین مفهوم که یک محتوا در دامنه های متفاوتی به چشم می‌خورد.
اثر محتوای تکراری در seo چیست؟
محتوای تکرای از حیث seo، موتورهای کاوش و همچنین صاحبین وبسایت ها مداقه متعددی داراست.

از لحاظ seo
گوگل به طور قانونی اشاره ای مطابق جریمه کردن تارنما های دارنده محتوای تکراری نکرده میباشد، البته زیرا در کار محتواهای تکراری در حاصل کاوش اکران داده نمی‌شوند، با چیزی همچمون جریمه مواجه میشویم. محتوای تکراری موجب حیران شدن گول گردیده و توانگری تشخیص آن ها در گزینش URL مطلوب برای اکران در نتیجه ها کاوش را ابا خلل مواجه می نماید. در اینگونه قوانینی احتمال آن وجود دارااست که شیت اساسی که محتوا در آن ساخت گردیده‌است در حاصل کاوش اکران داده نشود.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 12:56


آحاد کارایی خویش را برای seo پررنگ ترین تصاویر ( تصاویر فرآورده، اینفوگرافیک آموزش خصوصی سئو یا این که تصاویر آموزشی) اعمال دهید، تصاویری که احتمالاً در جستجوی تصاویر گوگل کاوش میشوند.
متن alt را به کاغذ هایی اضافه نمایید که محتوای آن‌ها به غیر از تصاویر زیاد نباشد.
متن alt را به اندازه کافی بدیهی و توصیفی نگه دارید، از لغت ها کلیدی خویش به صورت منطقی استعمال فرمایید و مطمئن گردید که طبیعتا مجموعاَ محتوای ورقه قراردارد.
سئو تصویر به عنصری بسیار اصلی در سئو امروزی تبدیل شد‌ه‌است، چون این یک زمان خوب برای درجه بندی در حاصل کاوش میباشد.
تصاویر شما می بایست در دسترس موتورهای کاوش و اشخاص باشد. متن Alt می‌تواند از هر دو آیتم باور نتیجه ها نماید: این تگ یک متن جایگزین برای تصاویر آماده می نماید که در شکل بارگیری نکردن تصویر نشان داده می شود یا این که به وسیله گوگل خوانده خواهد شد. همینطور به موتورهای کاوش میگوید که آن تصویر به چه خواسته نشان داده میشود.
شما میتوانید لغت ها کلیدی را در متن alt خویش در تصویر وارد فرمایید، البته تنها در شکل منطقی بودن این عمل – این برچسب را با لغات کلیدی لبریز نکنید، چون در غایت به تجربیات کاربری زخم می‌رساند.
برای تعریف محتوای بصری خویش از متن alt در تصاویر خویش به کار گیری نمایید. این یک مجال خوب برای بهبود بهینه سازی وبسایت شما میباشد علاوه بر اینکه به موتورهای کاوش و اشخاص یاری می نماید تا داده ها بیشتری در ارتباط تصاویر شما استحصال نمایند.


متا تگ viewpoint و یا این که پیاده سازی پاسخگو
تگ پیاده سازی پاسخگو که به آن متا viewport نیز گفته می‌شود بسیار اساسی میباشد. متا تگ های Viewport به طراحان اینترنت این قابلیت را می‌دهد تا طرز مقیاس گذاری و اکران یک برگه در هر دستگاه را تنظیمات نمایند. در وبسایت خویش از برچسب های پیاده سازی پاسخگو به کارگیری فرمائید. شما می‌توانید عنصر viewport را در نصیب راز شیت اینترنت خویش پیدا فرمائید. از مخلوط پایین برای اضافه کردن متا تگ پاسخگو به کار گیری فرمایید:

 

برچسب متا viewport یک استثنا دارااست: در صورتی‌که صفحه ها سایت شما پاسخگو نیستند از آن به کار گیری نکنید چون سبب ساز بدتر شدن تجارب کاربری می‌شود. میتوانید از این ابزار برای نظارت پاسخگو بودن وبسایت خویش استعمال نمائید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 112 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 14:33


همان طور که گفته شد، لیست این کدها بسیار طولانیست، ولی تعدای از آنان آموزش خصوصی سئو برای بهینه سازی بسیار اصلی می باشند و آنان‌را در وبسایت خویش باید در لحاظ داشته باشید. درپی به توضیح مختصری از این کدهای اساسی خوا‌هیم پرداخت.

200: OK / Success
این به عبارتی کدیست که باید به مرورگر جابجایی داده گردد. استفاده کننده از سرور محتوایی را درخواست می نماید و سرور نیز با کد حالت 200 پیام OK را به وی میدهد. درین موقعیت هم سرور، هم مرورگر و هم استفاده کننده از حالت راضی بوده و مشکلی را تجارب نخواهند کرد. به عبارت دیگر کد 2xx نشانه از نبود اختلال در ارائه محتوای وبسایت داراست.

301: Moved Permanently
یک کد حالت 301 جابجایی مستمر یک شیت به برگه نو را اگاهی می‌دهد. به طور معمول هنگامی که سرگرم بر روی شغل در وبسایت می‌باشید احتمالا پیش میاید که از این کد برای جابجایی مستمر یک یو آر ال دیرین به یو آر ال نو استعمال فرمایید. در شکل عدم جاری ساختن این عمل، یوزرها در هنگام گشودن یو آر ال سابق با خطای 404 مواجه می‌شوند و این چیزی وجود ندارد که شما آن را دوست داشته باشید. استعمال از ریدایرکت 301 موجب می‌گردد که قیمت پیوند پیشین نیز به لینک و پیوند تازه منتقل گردد.

302: Found
کد موقعیت 302 بدین معنیست که برگه مقصود پیدا شد‌ه‌است البته یو آر ال هم اکنون حاضر آن چیز دیگریست. همان گونه که پیداست این کد مقداری عدم وضوح دارااست، به دلیل آن که فعلا یا این که همیشگی بودن این موضوع را اعلام نمی نماید. میتوانید با یک کد 302 به مرورگر اظهار‌کرد که شیت قبل به طور موقتا به یک یو آر ال نو منتقل گردیده، ولی در آجل قرار بر به کارگیری از به عبارتی یو آر ال قبلیست. در‌این موقعیت موتورهای کاوش بها لینک و پیوند گذشته را به یو آر ال تازه منتقل نمی نماید براین اساس نبایست از ریدایرکت 302 در هنگام جابجایی مستمر یک وبسایت به کار گرفت.

307: Temporary Redirect
کد 307 جایگیزین کد 302 در پروتکل HTTP 1.1 میباشد. شما می‌توانید از ریدایرکت 307 در وضعیت جابجایی موقتا یک یو آر ال به کار گیری نمایید. کد 307 مانند کد 302 به لحاظ می‌رسد، صرفا با این تفاوت که تاکید بیشتری بر روی فعلا بودن جابجایی یو آر ال داراست. یو آر ال تازه، ولی فعلا در‌این موقعیت ممکن میباشد بارها عوض گردد، بدین ترتیب یوزرها بایستی همواره از لینک و پیوند مهم به کارگیری نمایند.

403: Forbidden
کد 403 به مرورگر اعلام می نماید که مشاهده محتوای درخواستی برای استفاده کننده ممنوع میباشد. درصورتی که که یوزرها حساب مورد نیاز برای ورود نداشته باشند، آن برگه برای آن ها ممنوع خواهد ماند.

404: Not Found
کد 404 یکی‌از مالامال بازدیدترین کدهای موقعیت به وسیله یوزرها میباشد و از این رو یکی مهم‌ترین آن‌ها نیز میباشد. هنگامی سرور خطای 404 را به مرورگر اعلام می نماید، آرم از در دسترس نبودن یا این که تمیز شدن آن داراست. یوزرها را با این غلط خیلی مشغول نکنید و در شکل قابلیت هر چه زودتر خلل ناشی از این اشتباه را حل فرمایید. درین سیرتکامل موردها میتوانید صفحه ها دارنده خطای 404 را به یک یو آر دیگر یا این که یک مقاله مربوط به آن ریدایرکت فرمایید.

خطاهای 404 را در وبمستر تولز گوگل مدیر فرمائید و تا آنجا که ممکن میباشد آنها‌را کاهش دهید. تعداد بالای صفحه های 404 علامت از ضعف در محافظت وبسایت داراست و سیگنال خیر به گوگل نمی فرستد. در سود این قضیه بر روی جايگاه سایتتان تاثیر منفی خواهد گذاشت. چنانچه که یک کدام از صفحه ها سایتتان در گیر خلل گردیده و یا این که تماما تمیز گردیده است، کد حالت 410 سیگنال واضحتری برای گوگل میباشد.

410: Gone
فیض مشاهده گردیده از کد موقعیت 410 همچون کد 404 میباشد و در هرکدام از این مورد ها مقاله متبوع یافت نمیشود. با این حالا با استعمال از کد 410 به موتورهای کاوش اعلام میکنید که محتوای درخواست گردیده از روی وبسایت منزه شد‌ه‌است، براین اساس کد 410 پیام واضحتری داراست. در سود به طور غیر بدون واسطه نیز به موتورهای کاوش اعلام می‌کنید که ورقه متبوع را از ایندکس خویش تمیز نمایند. پیش از اینکه مبادرت به تمیز کردن یک کدام از صفحه ها تارنما خویش داشه باشید، از خویش بپرسید که آیا کاغذ معادلی با این ورقه در سایت وجود داراست یا این که خیر. در صورتی جواب به‌این پرسش آری میباشد ترجیحا کاغذ متبوع به شیت شبیه خویش ریدایرکت فرمائید.

451: Unavailable for Legal Reasons
کد حالت 451 نماد میدهد که یک برگه به دلایل رسمی از تارنما منزه شد‌ه‌است. چنانچه شما حکمی رسمی مطابق نظافت کردن شیت ای را اخذ فرمائید، میتوانید با این کد انگیزه تمیز شدن آن را به موتورهای کاوش توضیح دهید.

 

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو در مشهد, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 13:38


دوستان و ملازمان عزیز، تا اینجا ابزارهای متعدد را برای یافت کردن لغت ها کلیدی مطلوب آموزش خصوصی سئو معرفی کردیم. حال می خواهیم به‌این پرسش اصلی جواب دهیم که به هیچ وجهً چه کلماتی برای تبلیغ ما مطلوب می‌باشند؟ چه کلماتی برای تبلیغ ما مطلوب می باشند؟

طبق اسلوب مستمر اذن دهید با یک نمونه به‌این پرسش جواب دهم. فرض کنیم شما یک فروشگاه آنلاین گوشی دارید. برای شما عبارات کلیدی گوناگون و متنوعی وجود دارااست. کلماتی مثل تلفن همراه، خرید تلفن همراه، بها گوشی، خرید اینترنتی موبایل سامسونگ و صدها واژه و کلمه کلیدی دیگر که هر مورد از آنان قادر است جزو لغات کلیدی شما باشند.

البته آیا همگی این لغت ها برای شما مطلوب میباشند؟ تفاوت فی مابین واژه‌ای مثل «موبایل» با واژه‌ای مانند «خرید اینترنتی تلفن همراه سامسونگ s8» در چیست؟ عالی میباشد کدام واژه و کلمه را برای تبلیغ خویش تعیین کنیم؟

خوشبختانه این مورد آنقدرها هم غامض وجود ندارد و خیلی شل میتوانید کلمه ها مطلوب کمپین خویش را تعیین فرمایید. برای این فعالیت، دست به دامن 3 میزان بسیار اساسی می‌شویم که با به کار گیری از آن ها قادر خواهیم بود عبارات مطلوب را از لغات نامناسب خارج از کنیم. این 3 واحد سنجش عبارتند از:

هدفمندی کلمه و واژه کلیدی (Keyword Intention)
معیار جستجوی کلمۀ کلیدی در ماه (Keyword Search Volume)
ترازو رقابت بر روی کلمۀ کلیدی (Keyword Competition)
در پی هریک از مفاد بالا را گزینه نظارت قرار می دهیم.

هدفمندی کلمه و واژه کلیدی (Keyword Intention)
هر مورد از لغت ها کلیدی که برای تبلیغ خویش تعیین می کنید، معیار هدفمندی متفاوتی دارااست.

فرض کنیم شما یک ماشین کرایه ای مسافرتی دارید و می خواهید کلمه ها مطلوب برای فروش بلیط هواپیما را گزینش نمایید. شما با به کارگیری از ابزارهایی که در اولِ این نصیب معرفی کردیم، 3 واژه و کلمه «بلیط»، «ارزش بلیط قطار» و «خرید اینترنتی بلیط هواپیما» را پیدا کرده‌اید.

هم اکنون موضوع این میباشد که کدام یک از کلمه ها بالا را بایستی گزینش کنیم؟ تمامی؟ یا این که هیچکدام؟! خب، برای جواب به سوال ها بالا، بیایید سناریوی هرمورد از عبارت‌های آیتم مقصود خویش را نظارت کنیم:

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 13:12


پس از اینکه یوزرها اینترنتی وارد ورقه‌ی وبسایت می‎شوند، انتظار دارا هستند آموزش خصوصی سئو که عنا وین وبسایت دیده نشده، نو و متمایز از سایر عنوان ها باطن اینترنت باشد. برای تعیین تیتر مطلوب می‎اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود:

خلال تیتر مهم، بایستی از عنا وین فرعی و تگ‎ها‎ نیز به کار گیری نمایید؛
کلیدواژه‎ها‎ به طور مطلوب، منطقی و مربوط به بقیه کلمه و واژه‎ها‎ استعمال شود؛
اسم مارک تولیدها در نقطه پايان تیتر مهم برگه استعمال شود؛
تعداد کاراکترهای تیتر اساسی ورقه نباید خیلی زمانبر باشد؛ چون موجب کاهش درجه تارنما می گردد.
تیتر اساسی و بقیه عنوان ها فرعی باطن متنی را می بایست بدیهی، پر‌نور، سوای عدم وضوح و رسا بنویسید و در شکل نیاز از آرم‌های نوشتاری به‌مراد شعور عالی مقاله به کار گیری نمائید؛
عنوان ها می بایست تماماً همخوانی با متن اساسی باشد؛
استعمال از خط عمودی در پایین تیتر اساسی، موجب تروتمیز شدن آن می‎گردد.


توضیحات متا
توضیحات متا، مشمول سه خطی میباشد که در ذیل تیتر وبسایت، در نتیجه ها جست‌و‌جو اکران داده می‎گردد. این توضیحات هر چقدر جالب، نو و تازه و مربوط به لغت ها کلیدی باشد، مناسب‎خیس میباشد. یوزرها اینترنتی معمولا بعداز اعتنا تحت عنوان ورقه وب سایت، توضیحات متا را پژوهش می‎نمایند و در شرایطی که که با نیاز و تقاضای آنان منطبق داشته باشد، روی برگه‌ی وبسایت کلیک می‎نمایند و تحت عنوان بازدیدکننده وارد تارنما می‎شوند؛ به‌همین‌ادله، می بایست پر‌نور، بدیهی و چکیده‌ای از محتوای برگه باشد تا جست‌و‌جوگر را برای گزینش عالی امداد نماید.

 

گزینش عبارات کلیدی
برای ساخت یک محتوای بهتر و seo گردیده، دقت به لغات کلیدی التفات متعددی دارااست. این لغات بایستی پیش از استارت عمل تعیین شوند و آن گاه متن براساس آنان تهیه و تنظیم گردد. ترازو کیوردهای مستعمل در نوشته بایستی با چگالی قابل قبولی توزیع خواهد شد و نباید در نوشتنشان زیاده‌روی کرد و بایستی به‌نحوه منطقی این لغات به شغل گرفته شوند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 12:33


گوگل دو نوع خصوصیت پیوند (Attribute) تازه معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی آموزش خصوصی سئو برای کارشناسان seo کافی بود تا مشاجره‌ها و پرسش و پاسخ‌های بی‌آخر را استارت نمایند. با این که گوگل می گوید حادثه خاصی نیافتاده میباشد البته این خبر برای گردآوری‌ای عالی و برای خیلی‌ها هم بد میباشد. دو آیتم پیوند فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ مورد. صفت‌های پیوند نو یعنی پیوند حامی مالی گردیده (sponsored) و پیوند محتوای تولیدی یوزرها (UGC) میباشند. در‌این نوشته‌ی علمی توضیح می دهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده میباشد، چه کارهایی بایستی ایفا دهیم و پاسخ سوال ها احتمالی شما‌را هم می دهیم؛ ولی پیش از هر چیزی سریع‌خیس برویم راز اصل مقاله و ببینیم که 4 نوع لینکی که بایستی بشناسیم چه می‌باشند.

در حال حاضر ما با 4 نوع پیوند راز و فعالیت داریم!
در حالتی‌که موافق باشید، خیلی خلاصه گونه های پیوند‌ها را مرور کنیم و بعد از آن برویم سراغ توضیحات بیشتر.

پیوند فالو یا این که دوفالو (Dofollow): پیوند‌هایی میباشند که موتور کاوش آن‌ها‌را دنبال می‌نماید و وارد شیت مقصد می گردد.

پیوند نوفالو (Nofollow): لینک و پیوند‌هایی می باشند که موتور کاوش آنها را دنبال نمی‌نماید.

پیوند تولیدشده به وسیله استفاده کننده (UGC): پیوند‌هایی که بوسیله یوزرها در قسمت نظرها وب سایت یا این که فروم‌ها ساخت و ساز میگردند.

پیوند اسپانسری (Sponsored): پیوند‌هایی می‌باشند که در عوض قرار دادن آنها در وب سایت پول اخذ می شود.

پیوند فالو و نوفالو چیست؟
در بالا هنگامی از یک ورقه به برگه دیگری در اینترنت پیوند داده میشد از ساختار کد پایین به کارگیری می‌کردند.

Example

در‌این نحوه پیوند دادن از هیچ صفتی به کار گیری نشده میباشد. یعنی یک پیوند ساده که مخاطب را به برگه دیگری هدایت می‌نماید. بدین نوع لینک و پیوند‌ها، لینک و پیوند فالو هم می گوییم.

۱۵ سال پیشین گوگل یک صفت پیوند معرفی کرد و اسم آن را نوفالو (nofollow) گذاشت. عامل معرفی آن هم پیوند‌های اسپم در قسمت نظرها تارنما‌ها بود. در حالتی که یادتان باشد به عبارتی عصر بلاگ‌نویس‌ها و صاحبان وب سایت‌ها در نصیب نظرها وبسایت‌ها جملاتی مثل این می‌نوشتند:

"وب لاگ خیر داری به وب لاگ منم رمز بزن"

پیوند بلاگ یا این که وبسایت خودشان را هم در همین نظرها می‌گذاشتند. همین اکنون هم برخی از یوزرها به طور دستی یا این که بعضی به یاری ربات‌ها همین شغل را می‌نمایند. استدلال این شغل معمولی میباشد؛

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 12:27


گاهی یک عکس و یا این که یک فیلم کوتاه بسیار خوب از تعدادی صد واژه آموزش خصوصی سئو و کلمه قادر است معنی متبوع شما‌را منتقل نماید. توفیق نرم افزار اینستاگرام را می اقتدار مصداق بارز این مورد دانست. در ساخت و ساز محتوای تارنما خویش استعمال از تصاویر و فیلم های seo گردیده متناسب با تولیدات و سرویس ها خویش را دورازشوخی بگیرید. موشن گرافیک نیز یکی اشکال محتوای بصری میباشد که با مقداری اختراع میتواند به وسیله اشخاص بسیار متعددی چشم گردیده و باعث معرفی بیزنس شما به سایرافراد خواهد شد. 

پیوند سازی مطلوب


لینک و پیوند سازی یک تارنما در مجموع در دو گروه لینک و پیوند سازی داخلی و پیوند سازی فرنگی تقسیم بندی می گردد. پیوند سازی داخلی راهی برای اکران رابطه موضوعی بخش های گوناگون یک وبسایت با یکدیگر میباشد. هرچه رابطه موضوعی در بخش های متعدد یک تارنما بیشتر باشد آرم دهنده تمرکز شما بر روی یک زمینه خاص، تخصصی خیس شدن مسئله متبوع و در سود استخراج رضایت گوگل خواهد بود. قابل ذکر میباشد که دستیابی رضایت گوگل و استحصال رضایت مخاطب به یک معیار برای بهبود بهینه سازی وب سایت دارای اهمیت میباشند. 

در امر با پیوند سازی فرنگی ما یحتاج میباشد بدانید اینکه محتوا هر قدر هم که مجموع و کمال ایجاد خواهد شد و درون تارنما قرار بگیرد به تنهایی کفاف نمی دهد. مایحتاج میباشد این محتوای ساخت و ساز گردیده بوسیله موتور جست و جوی بار گوگل و یوزرها چشم خواهد شد. یکی‌از منش های اکران محتوای تولیدی به گوگل، پیوند سازی درست و به کارگیری از ابزار های گوگل میباشد. مثلا این ابزار ها میتوان به سرچ کنسول گوگل اشاره نمود.

به هر لینکی که مقصد آن یکی صفحه های سایت شما باشد، یک بک پیوند گفته میگردد. محتوای عالی محتوایی میباشد که بتواند تحت عنوان یک محتوای مرجع از وب سایت های متعدد به آن اشاره گردیده و لینک و پیوند اخذ کند. خوب میباشد طرز تشکیل داد بک پیوند به طریق ای اصولی صورت بپذیرد و در این‌شیوه از خرید بک پیوند جداگانهً غربت نمائید. وبلاگ سازی در وب سایت های بلندتر، کار در انجمن ها و فروم های مختلف، پست مهمان و … از طریق های درست و تأیید گردیده پیوند سازی فرنگی میباشند که در نوشته‌علمی offpage وبسایت به صورت کامل بدین قضیه پرداخته ایم.

کار در شبکه‌های‌اجتماعی


توان شبکه‌های‌مردمی در شناخته شدن و مارک شدن امری انکار ناپذیر میباشد. در واقع می اقتدار اعلام کرد شبکه های عمومی یک مجال برای شناساندن تولیدها و سرویس ها شما به یوزرها بی شمار این کانال ها میباشد. اینکه مارک شما ضمن نتیجه ها گوگل دارنده یک اکانت کاربری در شبکه های مردمی نیز باشد منجر ارتقاء اعتبار، بیشتر چشم شدن و در سود ارتقا ورودی به سایت شما گردد. در فیض عمل در شبکه های عمومی همانند لینکدین، پینترست، اینستاگرام، صورت بوک و … را دورازشوخی بگیرید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 98 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:08


به طور تقریب آحاد وبمستران اینک از اثر منفی خرید بک پیوند بر بهینه سازی و آموزش خصوصی سئو استخراج پیوند های متعددی و نامناسب آگاه میباشند. یکی‌از سوال ها رایجی که خواننده‌گان بلاگسیما مطرح میکنند این میباشد که، “خرید بک پیوند از وبسایت های با پیج رنک بالا چه تاثیری دارااست؟ گوگل چه‌طور متوجه مبلغی بودن آن گردد؟”

جواب به‌این پرسش شغل بسیار راحتی میباشد، خرید بک لینک و پیوند شغل صدق وجود ندارد! در‌صورتی‌که بدنبال حصول رده مطلوب در نتیجه ها گوگل می‌باشید و طرح ریزی دراز مدتی برای فعالیت خویش دارید، خرید بک پیوند نحوه قابل قبولی وجود ندارد چون ممکن میباشد شمارا با ایرادات دورازشوخی مانند جریمه وب سایت به وسیله گوگل در آجل روبرو نماید.

به لهجه بی آلایش، گوگل بک پیوند را بعنوان یک رای مثبت از طرف یوزرها یا این که تارنما های دیگر به ورقه یا این که وب سایت شما می شناسد. با استحصال رای بیشتر شما شانس موفقیت در انتخابات گوگل را خواهید داشت. گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک پیوند برخلاف سیاست های این تارنما بوده و قانون شکنی شناخته میگردد. خلل از جایی شروع می شود که یوزرها می پندارند با خرید رای می توانند موتور کاوش را فریب داده و درین انتخابات چیره باشند اما تحقیق گوگل بر خرید بک پیوند بسیار بغرنج و کار کشته میباشد.


اخطار گوگل به تارنما ها درخصوص اثر منفی خرید بک پیوند

طریق اثر بک پیوند بر حاصل گوگل
در حالتی که بک لینک و پیوند شما از یک وبسایت دارای اعتبار و با پیج رنک بالا باشد قطعا اثر بیشتری بر بهینه سازی وبسایت شما خواهد داشت. همین دستور موجب خرید بک پیوند از وبسایت های حاذق با بها بالا در تعدادی سال قبل گردیده است. گوگل با اعتنا به کلماتی که در حوالی یک لینک و پیوند قرار دارا هستند قضیه تارنما را تشحیص می‌دهد.

بطور نمونه وبسایت های متعددی در صفحه ها خویش به تارنما آمازون ارجاع می دهند که معمولا در جمله‌ها آنان کلمه و واژه “Books” مشهود است به همین عامل شما با جستجوی این واژه در گوگل وب سایت آمازون را در مرتبه دوم و پس از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد البته برای وب سایت آمازون بدین حجم و توان، واژه “Cars” بعنوان یک واژه کلیدی شناخته نمی شود چون هیچ پیوند ورودی قابل قبولی برای آن ندارد.

در سود خرید بک پیوند فقط هنگامی برای وبسایت شما مفید خواهد بود که از وب سایت های دارای اعتبار و مربوط به موضوع کاری شما باشد. همینطور می بایست به کلمه و واژه یا این که عبارت پیوند گردیده یا این که به عبارتی انکر تکست و کلماتی که در حوالی آن حضور دارا‌هستند دقت ویژه ای داشته باشید. چون بک پیوند شما بر آن واژه کلیدی در حاصل گوگل مفید خواهد بود و خیر آحاد کلماتی که بعنوان غرض خویش تعیین نموده اید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 15:27


ریدایرکت در معنای جابجایی بازدید کنندگان یک وب سایت به آدرسی نو میباشد . آموزش خصوصی سئو بعضا از وب سایت ها از این  کاربرد به مراد جابجایی یوزرها به وبسایت های دیگر خویش به کار گیری میکنند . شاید هنگام آمدن به سایتی یا این که گشودن ورقه ای با پیغام ارور ۴۰۴  مواجه گردیده اید . مدیران وب سایت ها برای اینکه یوزرها با این لینک و پیوند های شکسته واکنش نکنند ، صفحاتی که دارنده اینگونه مشکلاتی می‌باشند را به صفحه های و نشانی های دیگر ریدایرکت میکنند که هم یوزرها مایوس نشوند و هم ربات های گوگل تحت عنوان نکته ای منفی این گزینه را در لحاظ نگیرند.

در پی اشکال دایرکت ها و تفاوتشان را با هم تحقیق خوا هیم کرد

اشکال ریدایرکت
تغییر‌و تحول نشانی صفحه های
جابجایی نشانی وبسایت به آدرسی تازه
جابجایی نشانی وبسایت به آدرسی تازه

همان طور که از نامش پیداست یعنی شما نشانی تارنما را کاملا به آدرسی دیگر تغییر و تحول دهید از جمله در شرایطی‌که سیات شما : X.ir  میباشد به X.net   تغییر و تحول دهید بدین شکل که هنگامی یوزرها X.ir  را کاوش میکنند به برگه X.net   منتقل شوند

تغییر و تحول نشانی صفحه ها

یعنی وقتی که یوزرها می خواهند برگه ای از وبسایت را بگشایند به مکان ورود بدون واسطه به آن شیت به برگه دیگری در به عبارتی وب سایت منتقل شوند

ریدایرکت در بهینه سازی وبسایت چه تاثیری می‌گذارد؟
در شرایطی‌که ریدایرکت ها به صورت درست جاری ساختن بگیرند در بهینه سازی وب سایت مشکلی پیش نخواهد آمد . در صورتی مشکلی در تارنما اتفاق افتاده باشید مانن خطاهای رایج ۴۰۴ با ریدارکت می‌توانید این خلل را بر طرف نمائید که فیض مثبتی برای بهینه سازی خواهد داشت چون ربات های گوگل را از دور اندیشی یافتن این ایرادات بدور نگه می دارید ریدایرکت در صفحه ها از روش وارد کردن کد در شیت به طور دستی و با یاری تصاحب کردن از افزونه ها جاری ساختن میگردد.

تفاوت ریدایرکت های ۳۰۱،۳۰۲و ۳۰۷ چیست؟
ریدایرکت ۳۰۱ به ادرس URL  جدیدی انتقال می یابد  و ربات های گوگل متوجه می گردند که‌این تغییر‌و تحول نشانی مستمر میباشد و کلیه امتیاز های بهینه سازی به نشانی نو منتقل می گردد و آسیبی به درجه بهینه سازی وارد نمی گردد.

فی مابین ۹۰-۹۹٪ از امتیاز لینک و پیوند (توان سکو بندی) را به شیت هدایت می نماید. ۳۰۱ به کد شرایط HTTP برای این نوع تغییر تحول مسیر اشاره دارااست. در اکثر اوقات مورد ها، تغییر و تحول مسیر ۳۰۱ شایسته ترین طریق برای اجرای تغییرات در یک سایت میباشد.  البته ۳۰۲ جابجایی به آدرسی فعلا میباشد و می توانید به نشانی پیشین خویش برگردید

تغییر و تحول مسیر ۳۰۷ جانشین  ۳۰۲ میباشد. در حالی که خزنده های اساسی آن را بعنوان ۳۰۲ در حیث می‌گیرند، شایسته ترین استعمال از ۳۰۱  حدودا برای  تمامی مورد ها میباشد. مگر  هنگامی که محتوا تنها به صورت موقت نقل جای می نماید (در زمان تعمیر و مراقبت) و سرورتوسط موتورهای کاوش معمولا خوب میباشد از یک تغییر تحول مسیر ۳۰۲ برای محتوایی که به صورت موقت نقل جای گردیده استعمال شود.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 12:35


کلیه محتواها مانند هم نیستند؛ البته ساختار کلی برای محتوانویسی آموزش خصوصی سئو وجود داراست مانند: طرح زمینه کلی، تعیین سرفصل‌ها و نکات مهم ایجاد محتوا که اکثر اوقات نویسندگان دوست ندارند با به کار گیری از ساختار کلی، محتوا ساخت و ساز نمایند. در واقع غرض کلیدواژه شما مقام پر رنگ‌ای در گزینش ساختار محتوا دارااست.

چگونگی
چگونگی را حق تقدم قرار دهید. گوگل محتواهای کیفیت عالی را برای اکران به یوزرها جايگاه‌بندی می‌نماید. فاکتورهای چگونگی از لحاظ خزنده‌های موتور کاوش چیست؟

رابطه مفهومی دربین کلمه و واژه کلیدی و متن محتوا
ساخت‌و‌ساز محتوای جامع و بی نقص که برطرف کننده نیاز استفاده کننده باشد.
محتوای مطلوب از حیث گرامری و علائم نگارشی
محتوایی که دارنده منبع دارای اعتبار و دارنده نظارت و گزارش باشد.
مجال لود نوشته‌ی علمی
لینک و پیوند‌سازی داخلی و فرنگی و بک پیوند به چنگ آوردن از وب سایت‌های دارای اعتبار
به کارگیری از ابزارهای seo محتوا
به کار گیری از ابزارهای هوش تصنعی مانند: SEMrush ،Searchatlas ،clearscope. این ابزارها برای با صرفه‌سازی محتوا میباشند که موجب حذف روند نسخه برداری رایتینگ در seo گردیده‌اند. همینطور کلمه ها و موضوعات گزینه به کار گیری در محتواهایی با درجه رفیعتر را شناسایی و کلمه ها شبیه آن‌را به شما توصیه می دهند تا از ادغام آن ها به نتیجه ها دلخواهتان برسید.

جواب به سوالهای رایج
غرض متن محتوا و واژه و کلمه کلیدی خویش را در لحاظ بگیرید. بعد از آن سوال های رایجی که درخصوص آن واژه کلیدی برای یوزرها پیش میاید را نیز بسنجید و همت نمایید در متن  محتوا خویش به آن سوالهای جواب دهید و نیاز یوزرها را بصورت جامع رفع نمایید. یکی‌از خط مش‌هایی که متوجه گردید این سوال های چیست؟ به کار گیری از جستجوی گوگل و ابزارهای واژه و کلمه کلیدی میباشد.

بیشتر بخوانید :  TLD چیست؟
به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی و مترادف و هم معنی آنها در راز تیترهای نوشته‌علمی
اینکه واژه کلیدی خویش را در تگ‌های H1 و H2 و.. بگنجانید دستور مهمی میباشد ولی؛ گوگل به اندازه کافی هوشمند میباشد و رابطه معنایی کلیدواژه و اصطلاحات هم معنی را شعور می‌نماید، پس کلماتی را گزینش فرمایید که با غرض کلید کلمه و واژه شما مرتبط باشد.

رعایت علائم نگارشی
از تایپ کردن جمله ها زمان بر و جمله‌های وقتگیر و همینطور اشتباه‌های املائی در متن دوری کنید نوشته‌هایی که مملو از اشتباه املائی میباشند ضعیف محسوب میشوند و یوزرها را از تلاوت آن نوشته‌ی علمی پشیمان می‌نماید. برای خوانایی خوب و بهبود تجارب کاربری علائم نگارشی را رعایت فرمائید. همینطور عملکرد فرمائید جملا‌ت را کوتاه بنویسید. غرض جابجایی مقاله با گویش بی آلایش میباشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 12:19


?در مجموع ، وقتی که ما درباره‌ی بهینه سازی حرف می‌کنیم ، در خصوص آموزش خصوصی سئو بهبود تجارب مخاطب کلام می‌کنیم. ما در‌پی رویکرد هایی برای seo تارنما هستیم تا قرائت ، پیمایش و فهم آن برای آدم ریلکس خیس باشد.

?با این وجود قابلیت و امکان خزش نوعی seo فنی میباشد. ما در پی بهبود تجربیات استفاده کننده نیستیم. ما به‌دنبال بهبود تجارب خزنده اینترنت هستیم. ما می‌خواهیم دسترسی به ربات های گوگل را برای دسترسی به داده ها ذخیره گردیده در وب سایت شما آسوده کنیم.

?نداشتن امکان خزش به درجه بندی موتور کاوشگر شما جراحت می‌رساند. گوگل نمیخواهد برای ایندکس کردن تارنما شما خویش را در زحمت بیندازد. آنان می‌خواهند داده های وبسایت شما برای خوانند‌گان و خزنده ها و ربات هایشان بدیهی ، قابل قرائت و در دسترس باشد. در صورتی گوگل در پردازش وبسایت شما نقص‌ داشته باشد، جریمه و مجازات خواهید شد.

?ربات های خزنده دارنده چیزی می باشند که میزان دارایی خزش یا این که Crawl Budget نامیده می گردد: حد بالایی برای ترازو مجال و منابعی که میتوانند در هر سایت صرف نمایند. در صورتیکه خزنده آحاد وقت خویش را به گذر زمان وب سایت شما تخصیص داده میباشد جای این که در واقع محتوا را پیمایش نماید، این بر درجه بندی آنلاین شما تأثیر می‌گذارد. در بدترین وضعیت، حتی ممکن میباشد از نمایه سازی تارنما شما خودداری نماید و شما‌را از اکران در حاصل جستجوی گوگل ممانعت نماید.

?حتی خطاها جزئی ، مانند لینکهای مرده و خطاهای 404 ، می‌تواند Crawl Budget شمارا محصور نماید و بر حاصل مرتبه بندی شما تأثیر بگذارد. در غایت ، اساسی میباشد که سایت خویش را تا آنجا که ممکن میباشد خزش پذیر باشد. امکان خزش بیشتر ، رویت کرد فراتر

 

چه چیزی می‌تواند بر قابلیت و امکان خزش سایت بوسیله خزنده موتور کاوش تأثیر بگذارد؟
امکان خزش یا این که کراول پذیری وبسایت شما به دست اندرکاران مختلفی بستگی داراست:

?نقشه تارنما: ساختار وب سایت شما یک عنصر مهم در گزینش قابلیت و امکان خزش میباشد. با یک نقشه تارنما XML و HTML که به نیکی سازماندهی شد‌ه‌است ، خزنده اینترنت توانا خواهد بود تارنما شمارا کاوش نماید و داده ها مایحتاج برای فهرست بندی شما‌را پیدا نماید. از طرف دیگر ، یک نقشه وب سایت ضعیف ، فعالیت را برای خزنده مشقت بار می نماید.

?سرعت بار گذاری کاغذ: صحیح مثل آدم ها ، خزنده ها نمی‌خواهند تا ابد شکیبایی نمایند تا یک کاغذ اینترنت لود خواهد شد. آنان صرفا مقدار “مجال خزیدن” یا این که دارایی خزش محدودی دارا‌هستند که میتوانند پیش از جابجایی به برگه دیگر ، آن را در یک کاغذ صرف نمایند. با سرعت بار گذاری کمتر ، سایت شما دارایی خزش کمتری برای فعالیت دارااست.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 101 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 13:16


کمپانی هاستینگ مکلف میباشد تا به‌شکل ۲۴ ساعته در زمان ۷ روز هفته آموزش خصوصی سئو حتی روز ها تعطیل از سرویسی که ارائه داده میباشد به‌خیر نگهبانی کند و پاسخگوی مشتریان خویش باشد. درواقع جانبداری ۲۴ ساعته و به‌موقع، بخشی از وظایف اجتناب‌ناپذیر کمپانی‌های هاستینگ میباشد، چون هر هاست حتی در حالتی‌که بهتر و ایده‌آل باشد هم درهرصورت در مواردی به حمایت نیاز دارااست. ضمن مشکلاتی که فوریت بالایی دارا‌هستند و بایستی سریعاً رفع شوند، مواقعی نظیر ارتقاء، بازیابی و مانند آنها نیز می‌بایست بوسیله کمپانی هاستینگ تخت گاز صورت بپذیرد.

آیا IP هاست در بهینه سازی مداقه داراست؟ 
هاست به‌شکل کلی می‌بایست دارنده آپتایم بالا، سرعت بالا، امنیت و سازش با وب سایت باشد. کمپانی ارائه‌دهنده هاست نیز می‌بایست حفاظت قابل قبولی از خدمت گزینه ارائه خویش بدهند. با تأمین بودن این پارامترها می‌قدرت ذکر کرد کلیه چیز روی ورقه صحت دارد البته گزینه اساسی دیگری که بایستی به آن اعتنا داشت IP هاست یا این که سرور هست.

به‌این گزینه اعتنا داشته باشید که شما از هاست اشتراکی استعمال می کنید یا این که سرور منحصر به فرد دارید. در شرایطی‌که از هاست اشتراکی به کارگیری نمائید این نگرانی وجود دارااست که ip سرور شما در لیست سیاه گوگل و دیگر موتورهای کاوش قرار بگیرد و شما‌را به‌تیتر اسپم بشناسند. هنگامی آی پی هاست درBlackList  قرار می گیرد که کمپانی میزبانی اینترنت به‌شکل غیراستاندارد و بیش‌ازحد معمول بر روی یک ای پی، وب سایت میزبانی نماید.

همینطور در حالتی که تارنما‌هایی که به‌شکل اشتراکی با تارنما شما بر روی یک سرور قرار دارا‌هستند، به دلایل فیشینگ، استعمال از طریق‌های کلاه‌سیاه یا این که … در لیست سیاه قرار بگیرند یااینکه کثیف باشند و مبادرت به نشر ویروس یا این که اسپم کرده باشند، به زیان شما هم آحاد گردد.

اثر هاست بر seo وب سایت را دستکم نگیرید
به عبارتی‌طور که گفته شد چگونگی هاست و سرور یک کدام از فاکتورهای اصلی برای با صرفه‌سازی و بهینه سازی وب سایت محسوب می‌شود. هاست کیفیت عالی سبب ساز بهبود شرایط seo نمی شود البته بالعکس به کار گیری از هاست بی‌چگونگی قادر است زخم‌های بدون شوخی به موقعیت seo اینترنت سایتتان وارد کرده و حتی‌در مواردی باعث به حذف از نتیجه ها کاوش گردد. برای گزینش یک هاست توانا بایستی به 5 ادله سرعت، آپتایم، امنیت، سازش و پناه کمپانی هاستینگ دقت داشت که مجموع این پارامترها درین نوشته‌ی‌علمی به‌شکل بی نقص تفصیل داده شد.

درحال حاضر که به مداقه چگونگی هاست و تأثیر آن بر seo دوراندیشی دارید و فاکتورهای مؤثر بر آن را می شناسید، حالت فعلی هاست و سرور خویش را تحقیق کنید و مشاهده کنید شرایط فعلی شما مطلوب میباشد یا این که ترجیح می‌دهید میزبانی تارنما خویش را ردوبدل فرمایید. با رسیدگی این مقاله و همینطور نظارت بیشتر، این علم را خواهید داشت که بتوانید به‌راحتی کمپانی‌های دارای اعتبار و مطلوب را پیداکرده و از آنها هاست بخرید تا بیشتر قضیه تأثیر هاست بر بهینه سازی سایتتان را فهم فرمائید. لحاظ شما در زمینه ی اثر نوع هاست بر روی بهینه سازی وب سایت چیست؟ آیا نوع هاست بر بهینه سازی وب سایت شما نیز تاثیرگذار بوده‌میباشد؟

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 12:42


ممکن میباشد از گذشته نیز استحضار داشته باشید که به کار گیری از سرویس ها آموزش خصوصی سئو تجزیه و ارزیابی تارنما مطلوب قادر است تلاش وبسایت شمارا از بازدید گرفته تا تصویب پیشنهاد بهبود بخشد. در واقع سرویس ها تجزیه و ارزیابی وبسایت میتوانند با مطرح سازی نقاط ضعف یک تارنما به شما امداد نمایند تا بتوانید با ایفا تعدادی تغییرات حاصل مثبت و مناسب تری برای استخراج و کارتان به ارمغان آورید.

ابزارهای متعدد بهینه سازی این قابلیت را به دارندگان وبسایت‌ها می دهند تا بتوانند دسترسی به تارنما خویش را برای کسانی که بطور فعالانه داده ها مرتبط با تولیدات و یا این که سرویس ها آن ها را پژوهش می‌نمایند شل خیس نمایند. درحال حاضر درصورتی که یک شخص مالک تارنما میباشید و یااینکه صرفا عشق و علاقه‌مندید تا دراین مورد بیشتر خاطر بگیرید ما پیرو این نوشته‌ی‌علمی قرار میباشد تا برای شما دوستان و ملازمان مستمر خویش به معرفی شایسته ترین خدمت های چک و نظارت خطاها وب سایت بپردازیم.

چرا بایستی از ابزارهای تجزیه و بررسی سایت به کار گرفت؟
پاسخ این پرسش بسیار معمولی میباشد می بایست به شما بیان کنم که کارشناسان seo میتوانند از یکسری ابزار مانند Google Keyword Planner، Google Search Console و Google Analytics به کار گیری نمایند. این ایام دیگر تجزیه و آنالیز تارنما پیش شرط حضور یافتن فی مابین انبوه مشاغل آنلاین میباشد. شما کمتر کمپانی و یا این که سایتی را پیدا میکنید که در بیزنس خویش به اندیشه رقبا، رویش و یا این که وصال به یک بهره بهتر در دنیای کسب و کار نباشد. بنابر همین دلایل عالی میباشد تا در راستای سبقت به دست آوردن از رقبا و تارنما خویش را تجزیه و نظارت فرمائید. در واقع تجزیه و آنالیز سایت را می‌اقتدار گامی حیاتی در فرآیند seo وب و مشاغل آنلاین در حیث گرفت. این ابزارهای تجزیه و نظارت بضاعت و توان وبسایت شمارا در مقایسه با وبسایت‌های شبیه به شما نماد می دهند. به عبارت دیگر موتورهای کاوش گر چندین سکو را برای سایت ها در لحاظ میگیرند که‌این جايگاه بندی‌ها بر پایه ی مشاهده الگوریتم ها و یا این که پارامترهای مشخص و معلوم گردیده خویش میباشند.

می بایست بدانید که وبسایت‌ها بعد از مدتی مستلزم تحقیق ظریف حالت خویش میباشند و تجزیه و محاسبه وبسایت برای بخش اعظمی از صاحبین سایت‌ها مدام یک زمینه بحران برانگیز بوده میباشد. بایستی بدانید که‌این ابزارهای تجزیه و بررسی جایگزین طریق‌های دیرین که به مراد گردآوری و تجزیه و بررسی داده‌های دستی از آن ها استعمال میشد گردیده‌اند و مجموعاَ سبب ساز گشته‌اند تا عمل متخصصان بهینه سازی راحتتر از گذشته خواهد شد و ب‌توانند در حین خویش صرفه جویی نمایند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 12:27


می قدرت اظهار کرد ساخت و ساز محتوای جدید و تازه جزو عنصرها اساسی آموزش خصوصی سئو و مبنا تکنیک‌های بهینه سازی به حساب آورده می شود. محتوای تولیدی به وسیله شما برای ربات های گوگل با صرفه و یا این که بهینه سازی میگردند. این فرایند در شکل تداوم یک سیگنال مثبت برای گوگل خواهد بود. تارنما هایی که محتوای جدید در وبسایت خویش منتشر نمی‌کنند اصطلاحاً بی جان و راکد می باشند. در مقابل وبسایت هایی که به طور منظم محتوای تازه و seo گردیده منتشر می نمایند همواره پویا و سرازیر خواهند بود. دقیقا یک کویر بی آب و علف را با یک بیشه سرسبز مقایسه فرمائید تا تفاوت وب سایت های با محتوای جدید و سوای محتوای جدید را فهم و شعور نمایید. درواقع اصول و تکنیک های بهینه سازی همه یار با محتوای نو مضمون‌ پیدا می نمایند.

۷- بروزرسانی محتواهای سابق
فکر کنید یک گیاهی را کاشته اید. این گیاه نیاز به بازرسی عصر ای داراست. یعنی بایستی خاک آن بی نیاز سازی خواهد شد. به موقع هرس و آبیاری شوند. پایین نوروفروغ خورشید قرار بگیرند. دمای اطراف متعادل باشد تا این عنصر موجود بتواند به پرورش خویش ادامه دهد. در شکل عدم استیناف سریعاً کم آب خواهند شد. محتوا نیز دقیقا چنین میباشد به طور عصر ای می بایست بی نیاز سازی شوند. یعنی میتوانید چندین المان های مازاد و شاخ و برگ های کبیر ای به محتوای خویش بدهید. آن را زمان بر خیس نمایید و یا این که یک وجه دیگری از قضیه را توضیح دهید. در اینگونه قوانینی محتوای شما موجود و رو به پرورش باقی می‌ماند و در صفحه های جستجوی گوگل همیشه به اکران در خواهد آمد. در اصل بروزرسانی از بی آلایش ترین تکنیک‌های بهینه سازی به حساب آورده می شود.

۸- روی تجربیات کاربری تمرکز فرمایید
تجارب کاربری معرف آن میباشد که استفاده کننده بعد از ورود و یا این که درزمان ورود به وبسایت چه تجاربی را حصول نموده است آیا قادر است با گوشی وارد خواهد شد آیا سرعت وب سایت بالا میباشد؟ و چند تجربیات دیگر که کلیه می بایست آیتم دقت قرار گیرند. درواقع با جاری ساختن تکنیک های seo غرض این میباشد که ضمن seo برای گوگل بتوانیم جذب استفاده کننده نیز داشته باشیم. بتوانیم نرخ پریدن را کاهش دهیم و برهه زمانی ماندگاری استفاده کننده را نیز تا دستکم ۳ دقیقه ارتقاء دهیم. در پایین یکسری فاکتور اصلی وجود دارااست که درصورت جاری ساختن همه یوزرها تجارب خیر و خوبی از به کارگیری وب سایت داشته باشند.

وب سایت خویش را سازگار با دیوایس های متنوع فرمایید. مانند تلفن همراه، تبلت و غیره
ناوبری را با بالاترین چگونگی در وبسایت خویش اعمال نمائید تا مخاطب بداند در کجای وبسایت جای دارد و سرویس ها لازم خویش را ریلکس خیس پیدا نماید.
سرعت بار گذاری تارنما خویش را ارتقا دهید.
موردها مربوط به تعامل را در لحاظ بگیرید.آیا مخاطب تعامل خیر با وب سایت شما داراست؟
چگونگی ساخت‌و‌ساز محتوا را ارتقاء دهید. اشتباه املایی به هیچ عنوان توجیح پذیر وجود ندارد و القاء منفی روی یوزرها داراست.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 13:19


مدام می بایست در دست گرفتن نمایید که در آموزش خصوصی سئو وب سایت خویش صفحه ها تکراری و شبیه نداشته باشید. مطالب وب سایت خویش را مرور فرمایید و در شکل مواجهه با محتوای تکراری، آن را حذف فرمایید. دو تیتر از یک مقاله موجب کاهش جايگاه شما در نتیجه ها جستجوی گوگل شود.

به‌ روزرسانی محتوا

یکی تکنیک های بهینه سازی برای ساخت و ساز وفاداری در مخاطبان، به روزرسانی محتواست. می توانید عنوان ها تازه مربوط به مورد تارنما یا این که حوزه خدماتی خویش را دستمایه ساخت و ساز محتوا قرار دهید و وبسایت خویش را به طور روزمره، هفتگی یا این که ماهانه آپ دیت نمایید. متخصصان حرفه ای بهینه سازی پیشنهاد می‌نمایند که به‌روز رسانی مطالب را در اپلیکیشن کاری خویش بگنجانید و معطل نتیجه ها آن باشید. گوگل به یوزرها مداقه متعددی میدهد و با به‌روزرسانی محتوا به گوگل اعلام میکنید که برای استفاده کننده و مخاطبان خویش قیمت قائل میباشید. گوگل همواره در پی مطالب جدید میباشد، این نکته را فراموش نکنید.

تگ Alt

یک کدام از سفارش های سئوکاران به صاحبان تارنما‌ها، استعمال از عکس و اینفوگرافی در وسط مقاله میباشد. به کار گیری از تگ Alt برای اسم عکس‌هایی که در باطن وبسایت قرار می‌دهید، از ضروری‌ترین تکنیک های seo میباشد؛ چون با این عمل قابلیت و امکان اکران وب سایت شما در سرچ‌های Image گوگل نیز مهیا می گردد. 

استعمال از کلمه ها کلیدی در جمله اولیه

تجارب سئوکاران آرم می دهد که استعمال از لغات کلیدی در ۱۰۰ واژه اولیه مقاله، موردنیاز میباشد. نباید کلمه ها کلیدی را بیش تر از حد در متن به فعالیت ببرید، بلکه بایستی با یک نرم‌افزار از پیش‌تهیه گردیده، مقاله را برای چندین واژه کلیدی مشخص و معلوم، بهینه سازی فرمائید. عالی میباشد از ابزارهای تحقیقی لغت ها کلیدی استعمال نمائید. در صورتی‌که تجربیات این فعالیت را ندارید، با کارشناس مشاوره نمائید. به صورت میانگین در هر ‍۱۵۰ کلمه و واژه می بایست یک توشه از واژه و کلمه کلیدی یا این که هم خانواده‌های آن به کار گیری فرمائید. 

تایپ کردن مقاله به طور فهرست

امروزه قسمت متعددی از جستجوها از روش مرورگرهای تلفن همراه ایفا می گردد و در حالتی که مقاله شما وقت گیر باشد، خواننده ناچار میباشد یک‌سری توشه اسکرول نماید تا به نصیب‌های مناسب خویش رسد. در تکنیک های seo رعایت این نکته ضروری میباشد که مقاله را به طور محاسبه لیست و فهرست بنویسید تا استفاده کننده با کلیک بر روی هر قسمت، به مقاله مربوطه دست پیدا نماید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 12:39


ابزار SEOWorkers
یکی دیگر از مفیدترین ابزارهای سئو، ابزار سئوورکر است. یکی از قابلیت‌هایی آموزش خصوصی سئو که این ابزار را مفید و کاربردی کرده است آموزش‌هایی است که حین استفاده از آن به شما می‌دهد. همچنین شما می‌توانید آدرس سایت خود یا هر سایت دیگری را وارد در این ابزار وارد کنید و گزارشی از وضعیت سئو سایت دریافت کنید که به شما در شناسایی نقاط ضعف سایت کمک خواهد کرد.

ابزار WooRank
حسابرسی سایت یک موضوع مهم در سئو سایت است که ابزار وورنک با کاربری بسیار سریع و آسان این کار را برای هر شرکتی انجام می‌دهد. وورنک از اعتبار خوبی در بین سئوکاران برخوردار است و شرکت و بازاریابان بسیاری برای حسابرسی وب‌سایت خود از این ابزار استفاده می‌کنند. تجزیه‌وتحلیل و گزارش دهی این ابزار SEO بسیار سریع است که یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. وورنک داده‌های شبکه‌های اجتماعی بسیاری را جمع‌آوری کرده است اما متأسفانه به نظر می‌رسد همه داده‌های آن دقیق نیستند.

ابزار سایت لاینر
این ابزار بسیار مفیدی است و با استفاده از آن می‌توانید خطای محتوای تکراری (duplicate content)، لینک‌های شکسته و صفحاتی که noindex باشند را مشاهده کنید. همچنین این ابزار گزارشی از لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی ارائه می‌کند. ابزار سایت لاینر پس از بررسی هر صفحه با توجه به معیاری خود امتیاز می‌دهد و قوی بودن سایت و هر صفحه را بررسی می‌کند. نسخه رایگان سایت لاینر تا 250 پیج از سایت را بررسی می‌کند که برای بررسی تعداد بیشتر باید نسخه پرمیوم این ابزار را خریداری کنید.

سایت redirect-checker.org
ابزاری است آدرس ریدایرکت را ردیابی (Trace) می‌کند و وضعیت آن را به شما نشان می‌دهد. تنها مشکل این سایت این است که نمی‌تواند حروف فارسی را تشخیص دهد.

افزونه link redirect trace
این افزونه مانند سایت redirect-checker.org آدرس‌های ریدایرکت را بررسی می‌کند. استفاده از آن آسان‌تر است و می‌توان از حروف فارسی هم استفاده کرد.

ابزار sucuri
بهبود زمان لود TTFB یک آیتم مهم در سئو محسوب می‌شود. ابزار performance.sucuri یک ابزار عالی برای تست زمان لود TTFB است این ابزار با یک تست از مکان‌های مختلف در سراسر دنیا سایت را بررسی می‌کند.

سایت SolveDNS speed test
سایت SolveDNS speed test برای تست زمان لود DNS مورداستفاده قرار می‌گیرد. این سایت سرورهای مختلفی در سراسر دنیا دارد که می‌تواند زمان جستجوی DNS lookups را باری هر سایت نشان بدهد تا بتونید نتیجه بهتری از گزارش داده شده کسب کنید.

ابزار SEOWorkers
یکی دیگر از مفیدترین ابزارهای سئو، ابزار سئوورکر است. یکی از قابلیت‌هایی که این ابزار را مفید و کاربردی کرده است آموزش‌هایی است که حین استفاده از آن به شما می‌دهد. همچنین شما می‌توانید آدرس سایت خود یا هر سایت دیگری را وارد در این ابزار وارد کنید و گزارشی از وضعیت سئو سایت دریافت کنید که به شما در شناسایی نقاط ضعف سایت کمک خواهد کرد.

ابزار WooRank
حسابرسی سایت یک موضوع مهم در سئو سایت است که ابزار وورنک با کاربری بسیار سریع و آسان این کار را برای هر شرکتی انجام می‌دهد. وورنک از اعتبار خوبی در بین سئوکاران برخوردار است و شرکت و بازاریابان بسیاری برای حسابرسی وب‌سایت خود از این ابزار استفاده می‌کنند. تجزیه‌وتحلیل و گزارش دهی این ابزار SEO بسیار سریع است که یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. وورنک داده‌های شبکه‌های اجتماعی بسیاری را جمع‌آوری کرده است اما متأسفانه به نظر می‌رسد همه داده‌های آن دقیق نیستند.

ابزار سایت لاینر
این ابزار بسیار مفیدی است و با استفاده از آن می‌توانید خطای محتوای تکراری (duplicate content)، لینک‌های شکسته و صفحاتی که noindex باشند را مشاهده کنید. همچنین این ابزار گزارشی از لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی ارائه می‌کند. ابزار سایت لاینر پس از بررسی هر صفحه با توجه به معیاری خود امتیاز می‌دهد و قوی بودن سایت و هر صفحه را بررسی می‌کند. نسخه رایگان سایت لاینر تا 250 پیج از سایت را بررسی می‌کند که برای بررسی تعداد بیشتر باید نسخه پرمیوم این ابزار را خریداری کنید.

سایت redirect-checker.org
ابزاری است آدرس ریدایرکت را ردیابی (Trace) می‌کند و وضعیت آن را به شما نشان می‌دهد. تنها مشکل این سایت این است که نمی‌تواند حروف فارسی را تشخیص دهد.

افزونه link redirect trace
این افزونه مانند سایت redirect-checker.org آدرس‌های ریدایرکت را بررسی می‌کند. استفاده از آن آسان‌تر است و می‌توان از حروف فارسی هم استفاده کرد.

ابزار sucuri
بهبود زمان لود TTFB یک آیتم مهم در سئو محسوب می‌شود. ابزار performance.sucuri یک ابزار عالی برای تست زمان لود TTFB است این ابزار با یک تست از مکان‌های مختلف در سراسر دنیا سایت را بررسی می‌کند.

سایت SolveDNS speed test
سایت SolveDNS speed test برای تست زمان لود DNS مورداستفاده قرار می‌گیرد. این سایت سرورهای مختلفی در سراسر دنیا دارد که می‌تواند زمان جستجوی DNS lookups را باری هر سایت نشان بدهد تا بتونید نتیجه بهتری از گزارش داده شده کسب کنید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 323 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 16:24


منفعت سوم: محتوای ویدئویی ارزان بها می‌سازید
احتمالا میدانید که محتوای ویدئویی برای مثال گران‌ترین گونه های محتوا و اما، آموزش خصوصی سئو موثرترین آنان در جذب و ترغیب یوزرها میباشد. در شرایطی که به واسطه‌ی هزینه‌های نسبتا بالای ساخت‌و‌ساز این سیرتکامل‌ی محتوایی و مجال نسبتا بیشتری که برای ایجاد آن ما یحتاج میباشد، تاکنون از تولیدش صرف‌حیث کرده‌اید، میتوانید شیوه در میان‌بری را طی فرمائید!

یکی‌از سیرتکامل‌های دیدنی محتوای ویدئویی که هزینه و مجال کمتری را برای ساخت می‌طلبد، تبدیل صوت به ویدیو و پباده سازی گرافیکی برای آن میباشد. مثال‌ی این نوع محتوا را می توانید در فریم تحت، آپارات و یا این که یوتوب مشاهده کنید.


سود چهارم: بک‌لینک و پیوند‌های دارای اعتبار و پُرشمار اخذ می کنید
قطعا می دانید که یکی‌از دست اندرکاران اثر گذار بر ارتقای seo فایده‌مندی از پیوند‌های بیرونی (backlink) میباشد. پیوند بیرونی به لهجه معمولی، به تعداد دفعاتی که وبسایت‌های دیگر به یک ورقه‌ی خاص و یا این که وب سایت شما لینک و پیوند داده باشند اشاره می‌نماید. هنگامی تعداد لینک و پیوند‌های بیرونی شما بالا رفته و از وبسایت‌های معتبری باشد، گوگل تارنما شما‌را نیز دارای اعتبار تشخیص می دهد و برای آن درجه و مداقه بیشتری قائل میباشد.


اعتبار وب سایت‌های بیرونی که از آن ها بک‌لینک و پیوند میگیریم التفات بالایی داراست. همان دیگر، در حالتی که تارنما‌هایی که صفحه های ما در آن پیوند می شوند، بی‌رابطه به مورد شغل تارنما و حصول‌وکار ما باشند و یا این که به شکلی غیرواقعی و غیر طبیعی لینک و پیوند داده باشند، تاثیری معکوس خواهد داشت و گوگل آن‌را نوعی تقلب در لحاظ میگیرد.

در صورتی‌که با مکانیسم تکثیر پادکست آشنا باشید، می دانید که برای انتشار محتوای صوتی در اینترنت به خدمت‌های میزبانی پادکست (پادسرور) نیازمندید. این خدمت‌ها، وظیفه‌ی مراقبت از فولدر‌های صوتی را به عهده دارا‌هستند و اتصال یوزرها به محتوای شمارا از روش نرم افزار‌های پادکست (پادکچر/ pod-catcher) عملی می‌نمایند.

به گویش بی آلایش‌خیس، زمانی پادکست خویش را از روش خدمت‌هایی مثل شنوتو و یا این که انکر منتشر می کنید، یوزرها می توانند از روش نرم افزار‌های متنوعی به آن ها دسترسی یافته و به شنیدن‌شان بپردازند.

تعداد نرم افزار‌های پادکست بسیار زیاد میباشد و هر کدام یوزرها فراوانی دارا هستند. در این شیت از ویکی‌پدیا فهرستی از معتبرترین این خدمت‌ها آمده میباشد.

نکته‌ای که غالبا به آن دقت نمی شود آن میباشد که هنگامی یک محتوای صوتی لود میشود، به طور به طور همزمان ورقه‌ای در همگی‌ی این نرم افزار‌ها ساخت گردیده که میتواند دربرگیرنده پیوند بدون واسطه به وب سایت شما باشد! به بیانی دیگر، با هر توشه نشر محتوای صوتی در خدمت‌های استاندارد پادکست، ده‌ها و صدها پیوند بی واسطه به تارنما خویش تولید میکنید.

هرچند قسمت متعددی از این پیوند‌ها به طور follow ساخت‌و‌ساز نمیشوند، ولی با اعتنا به سکو‌ی بالای دامنه‌ی این خدمت‌ها، می توانند بین‌بازه و بلندمدت نقش بسزایی در جايگاه‌ی اینترنت‌وب سایت شما در موتورهای کاوش اجرا نمایند.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 12:35

در چک بنیادی 2 آیتم تازه خوانایی آموزش خصوصی سئو محتوا و 6 گزینه نو بهینه سازی محاسبه میگردد. شما می بایست از تعداد کافی زیرعنوان استعمال کرده و جملا‌ت مختصری برای اخذ تیک سبز در قسمت بررسی خوانایی محتوا بنویسید. مقاله‌ها بنیادی معمولاً کامل می‌باشند پس قرائت آنان پاره ای مشقت بار خیس میباشد. زیرعنوان ها و جمله‌ها کوتاه به استفاده کننده یاری می نماید تا با محتوا شل رابطه برقرار نماید.

توصیه میشود نوشته‌ی‌علمی ده نکته برای تایپ کردن محتوای seo پایه خوب برای یک بلاگ

 تحقیق فرمایید.
مهمترین ادله درخصوص مقاله ها بنیادی که در تحقیق موتورهای کاوش نظر می‌گردد وسعت نوشته ی علمی میباشد. مقاله ها بنیادی معمولا داده ها جامعی درباره یک قضیه می‌دهند پس طبیعی میباشد که وقت گیر باشند. ناگفته نماند برای استخراج تیک سبز ابزار و تجزیه و ارزیابی ما می بایست نوشته ی علمی ای با دست کم ارتفاع 900 واژه و کلمه بنویسید.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 19:01


منابع تارنما مانند عکس ها، کدهای CSS و پوشه های جاوا اسکریپت آموزش خصوصی سئو بایستی بوسیله گوگل قابل مشاهده باشند. براین اساس نباید بازدارنده دسترسی گوگل بدین فولدر ها شد. برای تحقیق دسترس بودن این منابع برای گوگل در وبمستر گوگل امر ذیل را جاری ساختن نمایید Google Index > Blocked Resources در‌این نصیب شما می توانید تک تک منابعی را که بلاک گردیده اند را ببینید. برای بیرون کردن منابع از بلاک بودن می بایست پوشه Robots.txt را بازنویسی کرد.

 برای اعتقادوباور از اصلاح فولدر Robots.txt فرمان Crawl > Robots.txt tester را در وبمستر ایفا کرده و مطمئن گردید که منابع وب سایت در شرایط Allow قرار دارا‌هستند.

 

 

پژوهش تگ های متا و بقیه کدهای HTML
صفحه ها وبسایت نباید دارنده متا تگ یکسان باشند. یعنی آنکه دو ورقه نمی توانند، تیتر و یا این که توضیحات یکسانی داشته باشند. وجود دو ورقه با یک تیتر و یا این که یک توضیح یکسان به seo وبسایت و ایندکس شدن صفحه های وبسایت صدمه متعددی خواهد زد.

مطمئن گردید که متا robots در صفحه ها ناخواسته قرار نداشته باشد.

در برگه مهم تارنما خویش تگهای OG را اضافه فرمایید. این تگ ها به شناسایی شبکه‌های‌مردمی یاری خواهند کرد.

در شرایطی‌که در صفحه ها خویش از صفت "rel=”canonical استعمال نموده اید. مطمئن گردید نشانی کاغذ دارنده محتوای تکراری را صحیح درج نموده اید.

تگ متا viewport را پژوهش کرده و از صدق آن مطمئن گردید. (این تگ برای اکران صحیح وبسایت در گوشی ضروری میباشد.)

خطاهای کاربری وب سایت، در تلفن همراه را رسیدگی نمائید
تارنما هایی که در تلفن همراه به خیر به اکران در نیایند درجه خیر در گوگل نخواهند گرفت. اعتنا داشته باشید که تارنما شما می بایست از لحاظ گوگل ریسپانسیو باشد و در صورتی شما به گوگل قابلیت مشاهده پوشه CSS را نداده باشید تارنما شما ریسپانسیو در لحاظ گرفته نخواهد شد:

 

 

 

برای رسیدگی صدق سعی وب سایت در گوشی در کنسول جستجوی گوگل فرمان  Search Traffic > Mobile Usability را جاری ساختن فرمایید. گوگل ابزار دیگری نیز برای آزمایش کاربری وب سایت در گوشی دارااست که در نشانی Google mobile friendly test قابل دسترس میباشد.

آموزش خصوصی سئو...
ما را در سایت آموزش خصوصی سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی privateseotraining بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 12:23